Транспланттауды және жоғары технологиялық медициналық қызметті үйлестіру жөніндегі республикалық орталықтың басшылығы ағзалық донорлықты дамыту жөніндегі ақпараттық-түсіндіру жұмысына белсенді қатысуды жоғары бағалайды және Дмитрий Филиппович Байдекті алғыс хатпен марапаттады.
Орыс Православие Шіркеуі науқастың өмірін сақтай алатын құрбандықтың көрінісін ретінде, адамның ағзаларын трансплантациялауға келісімін мақұлдайды.
2000 жылы Архиерей Соборы «Орыс Православие Шіркеуінің әлеуметтік тұжырымдамасының негіздері» ресми құжатын қабылдады, ол Шіркеудің белгілі мәселелер бойынша ұстанымын реттейді.
Бұл құжатта ағзаларды ауыстыру мүмкіндігі туралы айтылмайды, бірақ егер бұл донордың келісімінсіз жасалса, мұндай тәжірибе, ең алдымен, адам бостандығының бұзылуы болып табылатындықтан донорлық ағзаларды пайдалануға тыйым салынады делінген. Оның үстіне, оны қолдану кезінде коммерциялық мақсаттар көзделген кезде донорлыққа тыйым салынады деп айтылған.
Бірақ егер донорлық адамның ерік-жігерінің көрінісі болса, бұл жерде айыптайтын ештеңе жоқ және бола алмайды. Жаңа Өсиеттің барлық кітаптарында жарияланған христиандықтың басты қағидасы - жақынына деген сүйіспеншілік туралы өсиет. Иеміз Иса Мәсіх былай дейді: «Менің шәкірттерім бір-біріне деген сүйіспеншілікпен танылады» (Ин. 13:35). Ал жақынына деген сүйіспеншілік әртүрлі жолдармен, соның ішінде ерікті донорлық арқылы да көрінуі мүмкін.
Осылайша, ағзаларды ерікті түрде трансплантациялау мүмкіндігі туралы айта отырып, Мәсіхтің бұл әлемге адамды құтқару үшін келгенін және ол үшін Құдай да, адам да бола отырып, өз еркімен өзін құрбан еткенін есте ұстаған жөн. Православие христианы бола отырып, әркім Мәсіхтің құрбандығының үлгісін ұстануы керек, өйткені өзгелер үшін өз бөлігін құрбан етуде шынайы христиандық мағына бар.